Măsurile luate de Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Sălaj, la jumătatea lunii martie, în scopul prevenirii și limitării răspândirii noului coronavirus COVID-19 se prelungesc pe întreaga durată a stării de urgență. Astfel, în următoarele săptămâni, publicul nu va avea acces în incinta instituției.
Primirea sesizărilor, petițiilor și memoriilor se va face prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică sau poștă, până la ridicarea restricțiilor impuse de autorități pe durata stării de urgență.
De asemenea, în tot acest timp, solicitanţii pot primi informaţii referitoare la serviciile oferite prin e-mail, accesând site-ul OCPI Sălaj şi prin intermediul unui call-center, care va funcţiona de luni până joi în intervalul orar 8.00 – 16.30 şi vineri între orele 8.00 – 14.00. Audienţele vor fi acordate doar telefonic sau prin e-mail. Toate aceste măsuri au scopul de a proteja publicul și salariații în egală măsură, au mai transmis oficialii Oficiului Județean.