Premierul Florin Cîţu a anunţat că, începând de joi, va fi lansată o nouă campanie de comunicare pentru vaccinarea împotriva COVID-19, bazată pe o abordare personală şi pe emoţie. Şeful Executivului a mai spus că va fi introdusă şi întrebarea „ce conţine vaccinul?”.
Guvernul a lansat joi o nouă campanie de promovare a vaccinării anti-COVID, iar premierul Florin Cîțu a precizat că la baza acesteia stă întrebarea „Ce conține vaccinul?”.
Premierul Cîţu a transmis că tema campaniei este „Împreună învingem pandemia”, dar şi că noul element (întrebarea „ce conţine vaccinul) nu face referire la „ingredientele” acestuia, ci este despre ce înseamnă vaccinul pentru fiecare în parte.
Prin această campanie vor fi lansate 11 spoturi, care urmează să fie transmise în mass-media, în special la televiziuni.
Premierul a mai adăugat că, pentru a le arăta românilor ce înseamnă vaccinul pentru el, va fi prezent într-unul dintre spoturi, nefiind difuzat la televizor, ci doar pe pagina sa de Facebook. În imagini, Florin Cîţu apare într-un local, spunând că vaccinul conţine „normalitate„
Florin Cîțu a mai transmis că aceasta este „o campanie de vaccinare nouă, cu o abordare personală, cu o abordare bazată pe emoție”. El a mai adăugat că vaccinarea nu înseamnă doar statistici și cifre, ci este un bun comun al tuturor.
Cîțu vrea ca fiecare român nevaccinat să se identifice cu personaje din sporturile pe care le va vedea, „să își recunoască copilul care nu mai e la școală online, mama pe care o vede foarte rar”.