Pentru ca tehnologia a avansat atat de mult in ultimii ani, marketingul s-a mutat in online si s-au descoperit cat mai multe metode de promovare a business-urilor, din ce in ce mai eficiente. De aceea, toate companiile, indiferent ca sunt la nivelul de start-up sau au deja un nume consacrat, au ajuns sa apeleze la promovarea online si TV. Totusi, marketingul offline, ramane la fel de prezent, deoarece, sunt intreprinderi care au mai multe beneficii in urma lui.
Iata care sunt diferentele dintre marketingul online si cel offline
- Marketingul online
Aceasta strategie este perfecta pentru un start-up. Firmele la inceput de drum, care nu au un buget foarte mare pentru promovare, pot apela la parteneriate cu alte branduri si pot realiza campanii pe retelele de social media. In primul rand, daca iti doresti sa ai un plan de marketing bine pus la punct, trebuie sa cunosti secretele unui business de succes. De asemenea este indicat sa ai un site cu un aspect placut si usor de navigat, pentru ca potentialii clienti sa il poata utiliza fara probleme. Mai mult, modul in care iti prezinti produsele si serviciile este foarte important. Ia in considerare crearea unui blog in care sa vorbesti despre business-ul tau si cum poate acesta sa fie folositor oamenilor. Serviciile unei companii de SEO te va putea ajuta in acest sens.
In al doilea rand, poti apela la influenceri. In ultimii ani, aceasta metoda de marketing a devenit extrem de populara, deoarece, informatiile despre produsele si serviciile pe care ei le promoveaza ajung foarte repede la publicul larg.
- Marketingul offline
Desi popularitatea marketingului offline a scazut, acest lucru nu inseamna ca el nu ofera firmelor vizibilitatea de care ele au nevoie. Chiar din contra, avantajul acestei strategii consta in faptul ca pancartele de pe cladiri sau stalpi sunt vizibile la orice ora, fiind iluminate pe timp de noapte. Daca vrei sa iti faci cunoscute produsele sau serviciile la scara larga, consulta oferta pentru mesh-urile publicitare de pe site-ul Pentamedia.ro. Campaniile outdoor se remarca in traficul aglomerat din orase, iar datorita marimii bannerelor si designului simplist si aerisit al acestora, nu exista persoane care la pot ignora.
- Diferente dintre marketing online si offline
Daca vrei sa iti promovezi afacerea in online, acest lucru este perfect, mai ales daca ai o firma mica. Totusi, in cazul in care tintesti sa te dezvolti rapid si sigur si iti doresti ca produsul, serviciile sau mesajul tau sa ajunga la cat mai multi oameni, campaniile outdoor sunt ceea ce ai nevoie. Nu orice persoana are un cont pe platformele de social media sau obisnuieste sa navigheze zilnic pe internet. De asemenea, daca vrei sa ai succes garantat, nu ezita sa combini cele doua strategii, pentru ca sunt mult mai eficiente impreuna.
Asadar, indiferent ca esti la inceput de drum cu afacerea ta sau business-ul tau este deja cunoscut clientilor, ia in considerare sfaturile de mai sus si nu ezita sa iti dezvolti strategiile de marketing.
Sursa foto: Pixabay.ro