Sălăjenii care vor să devină asistenți maternali își pot depune în continuare documentele pentru angajare prin mijloacele puse la dispoziție de DGASPC Sălaj, angajarea acestora urmând să fie făcută după terminarea stării de urgență.
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sălaj continuă in perioada stării de urgența, activitățile în cadrul proiectului TEAM-UP: Progres în calitatea îngrijirii alternative a copiilor”, inclusiv activitatea de recrutare de persoane, din mediul rural/urban, care doresc să devină asistenți maternali.
Conditiile de studii sunt de mimim 8 clase absolvite. După activitatea de evaluare/formare/atestare, care se va face gratuit de către DGASPC Sălaj, persoanele selectate urmează să fie angajate la DGASPC Salaj, în cadrul rețelei judetențe de asistență maternală, cu un salariu atractiv, diferențiat in functie de vechimea în muncă, precum și alte beneficii financiare (indemnizatie de hrană, tichete de vacanta etc) .
Informatii suplimentare se pot acorda pe perioada stării de urgență doar prin utlizarea unor mijloace de comunicare electronice, la adresa de email: office@dgaspcsj.ro, sau la nr. de tel.0260/615017 int. 23, 28, 19. De asemenea se pot gasi detalii pe site-ul DGASPC Salaj: www.dgaspcsj.ro.
Persoanele intersate sunt rugate să trimită un mesaj/cerere pe adresa de email a instituției: office@dgaspcsj.ro, urmând să fie contactați și informați de către speciliastii din cadrul DGASPC Sălaj.
Dupa finalizarea stării de urgenta se vor demara procedurile directe de evaluare/formare/angajare în profesia de asistent maternal, la sediul DGASPC Salaj.